Bízza ránk cége marketing ügyeit és dőljön hátra...

Offline marketing

Az Ön cégének szüksége van offline marketingre? Megmondjuk! Az offline marketing azt jelenti, nem az interneten történő reklám. 

Főbb területei: 

  1. Szórólap
  2. Írott sajtó
  3. Plakát
  4. Rendezvényen való reklám
  5. Kiállításon való népszerűsítés
  6. SP eszközök

Az offline marketing területéhez tartoznak a rádiós reklámspotok és a televíziós reklámspotok is, az sms-ben küldött reklám és a nyomtatott prospektus, stb. küldése, vagy a "Cold call" (hideghívás). 

Ezek csak a főbb területek, természetesen számtalan területe van még az offline marketingnek. 

A multik minden online és offline marketing eszközt bevetnek, hiszen még ha nem is számottevő a haszna egy-egy marketing eszközből, brand építésre akkor is jó, ami hosszú távon nagyon fontos számára. 

Egy kisvállalkozás más. Hogy van-e értelme? Erre nem fogunk tudni egyértelmű választ adni, hiszen azon múlik, hogy mi a cég profilja és milyen körülmények között működik. Van akinek van értelme offline reklámban gondolkodni, van akinek nincs. Egy dolog biztos: az offline marketing eszközök nem tartoznak a legolcsóbb eszközök közé, ezért jól meg kell gondolni, pontosan melyik válna hasznára a vállalkozásunknak. 

 

Offline marketing 

Ha tudni szeretné, az Ön vállalkozásának milyen marketing eszköz lenne a legeredményesebb, keressen minket bizalommal.

Vegye fel velünk a kapcsolatot és offline marketingjét nem csak megtervezzük, hanem kérésére kivitelezzük is! 

 

Vélemény, hozzászólás?