Bízza ránk cége marketing ügyeit és dőljön hátra...

Keresőoptimalizálás tippek

Keresőoptimalizálás tippek itt és most. Azonnal használható tanácsok, amelyek segítenek abban, hogy megértsd a keresőoptimalizálás lényegét.

Keresőoptimalizálás tippek

A keresőoptimalizálás lényege, hogy a weboldalad megjelenjen azok számára, akik olyan szolgáltatást vagy terméket keresnek, amelyet Te kínálsz.

Hogy is működik ez?

A felhasználó beír egy bizonyos szót a keresőbe és azt várjuk, hogy amennyiben a mi oldalunk azzal a szóval kapcsolatos, akkor megjelenjen a Google-ben a felhasználónak.

Azonban ez keresőoptimalizálás nélkül nem reális elvárás. Nem fog megjelenni az oldalunk.

keresooptimalizalas_tippek

Keresőoptimalizálás tippek 1.

Először is csak olyan weboldalt lehet optimalizálni, amely erre alkalmas. Most már elsődleges elvárás, hogy weboldalunk reszponzív legyen. A reszponzív oldal azt jelenti, hogy minden felhasználói felülethez alkalmazkodik.

Ha nem tudod, hogy a Te oldalad megfelel-e ennek az elvárásnak, itt megnézheted: ELLENŐRZÉS

Keresőoptimalizálás tippek 2.

Az még édes kevés, hogy az oldalad reszponzív, ez csak egy feltétele a keresőoptimalizálásnak. Itt most jön az oldal felépítése. Ha az oldalad menüi, címei, meta beállításai és url-jei nem lettek kulcsszókutatás alapján megtervezve, akkor buktad a keresőoptimalizálás lehetőségét.

Tehát végezzünk kulcsszókutatást, mielőtt elkezdenénk a weboldal elkészítését. Általában ezt a webfejlesztők nem teszik meg helyetted, hiszen nem is ez a feladatuk. Ők tőled fogják megkérdezni, milyen menük legyenek. Ha nem végeztél kulcsszókutatást csak a hasadra ütve kitalálsz pár szépen hangzó menüt és címet, akkor a weboldalad nem lesz alkalmas a keresőoptimalizálásra.

Ha nem megy, keress meg minket: SEO TANÁCSADÁS

Keresőoptimalizálás tippek 3.

Ez a rész a tartalomépítés. Régebben nem volt ekkora jelentősége, azonban most elképesztően nagy jelentőséget kapott a keresőoptimalizálásban.

A tartalomépítés célja, hogy a látogatóknak valóban olyan weboldalak jelenjenek meg a dobogós helyeken, amelyeknek a tartalma is releváns az adott kulcsszóra. A Google ezzel szeretné javítani a felhasználói élményeket.

Ezzel a lépéssel azonban még nagyobb szerepet kaptak azok a weboldalak, amelyek a Google első oldalán vannak, hiszen a felhasználó már ott biztosan megtalálja azt, amit keres és ami számára megfelelő.

A Google ezzel a húzásával még fontosabbá tette a keresőoptimalizálást, de most már nem elégedhetünk meg a második vagy a harmadik oldallal, bár bizonyos kulcsszavakra oda is kemény feladat az optimalizálás. Ezzel a keresőoptimalizálás még összetettebb feladat lett, amelynek az online szövegírás kihagyhatatlan része lett!

SZÖVEGÍRÁS

Keresőoptimalizálás tippek 4.

Tegyük fel, szuper oldalunk van, megnéztük a konkurencia oldalait, kielemeztük azokat, jobbat csináltunk. Jobbat mindig lehet csinálni.

Oldalunk ennek ellenére valahol az első 100 találat között kullog, messze van még a Google első oldalától. Pedig nekünk az kell, mert az jelent számunkra akár több milliós bevételt.

Nézünk magunk elé, hogy most akkor mi van?

Itt jön képbe a külső linképítés.

Igen, igen. Tudom. Megy az ijesztgetés a Pingvin algoritmussal meg Pandával meg a fél állatkerttel, hogy a Google le fogja tiltani az oldalad, hátrébb sorolja stb……

Ezeknek van ugyan alapja, de azért koránt sem kell fellőni a piros vészjelző füstöt.

Linképítésre szükség lehet, főleg olyan weboldalak esetén, amelyek olyan kulcsszavakra épülnek, amelyekre sok más jelentkező is van. Sok kulcsszó esetében nem hogy szükség lehet, de kell is.

A linképítésnek ma már nem az a lényege, hogy minél több más oldalról mutasson egy link a mi oldalunkra, hanem a hangsúly a minőségen van. Beszélnek PR cikkekről meg mindenről, de azt többségében kihagyják, hogy az sem mindegy, milyen oldalon van PR cikkünk. A lényeg, hogy a PR cikkekkel valóban labdába rúghatunk büntetések nélkül, de ezeknek az oldalaknak magas PageRank értékű (minőségi mutató) oldalaknak kell lennie.

Egy pillanatig se forduljon meg a fejedben, hogy ennek egyedül állsz neki, mert a linképítés a keresőoptimalizálás egy külön területe. Több erre specializálódott SEO szakember van, de ez az a terület, ahol a legtöbbször becsapják a laikus megbízókat. Sokan hirdetik magukat linképítő specialistaként, akiknek egyébként halovány lila gondolatuk nincs az egészről. Nehezen ellenőrizhető terület, hiszen a linképító cégek általában nem adják ki azokat az oldalakat, ahová a linkeket építették, így nehéz ellenőrizni. Azt meg pláne, hogy ha építettek is ki linkeket, azokat milyen oldalakra és milyen horgonyszöveggel.

A linképítés esetén a legfontosabb a bizalom. Ha egy pillanatra is megingott a bizalmad miközben linképítéssel foglalkozó céget kerestél, akkor ne bízd meg. Különben legalább fél évig fizethetsz a nagy semmiért! Légy körültekintő!

Keresőoptimalizálás tippek 5.

Ha már minden szuper a weboldaldon és megbízható embert is találtál a linképítésre, akkor jöhet a látogatottság növelés.

A látogatottság növelésnek sok eszköze lehet, kérdés az, hogy melyikhez elég dundi a pénztárcád és mennyi időt és energiát kívánsz belefektetni.

A látogatottság növelésről egy másik blogbejegyzésben olvashatsz bővebben: LÁTOGATOTTSÁG NÖVELÉS

Itt fontos megemlíteni, hogy sokat segíthetsz a látogatottságod növelésében, ha ráveszed magad a blogírásra. Ha érdekes blogokat írsz az üzleti profilodhoz kapcsolódóan, akkor azt megoszthatod a közösségi oldalakon és gyakorlatilag ingyen jutsz látogatókhoz.

Nem tudod, hogyan kezdj hozzá? Ebben a cikkben olvashatsz róla: BLOG KÉSZÍTÉS

Keresőoptimalizálás tippek 6. 

Ha rávetted magad a blogírásra, akkor ennek a pontnak már nem sok jelentősége lesz, mert két legyet ütöttél egy csapásra.

Ha nem, akkor viszont más feladatod lesz: hetente legalább egyszer-kétszer frissítsd a weboldalad tartalmát. Mindegy mit, de frissítsd. A Google feltérképező robotjait ezzel meghívod “vendégségbe” az oldaladra. Minél többször járnak a robotok, annál jobb.

Keresőoptimalizálás tippek 7.

Szorgalmasan osztogasd oldalad linkjeit a közösségi oldalakon. Facebook, Twetter, Linkedin, Google+, stb. Ne menj az ismerőseid agyára, de ha aktív életet élsz a közösségi oldalakon, akkor biztosan sok olyan ismerősöd van, aki kérésedre akár meg is osztja a linkjeidet.

Ha úgy érzed, ez az egész úgy magas neked ahogy van, vagy egyszerűen inkább a céged más területének fejlesztésével töltenéd az időt, vedd fel velünk a kapcsolatot és mindent megoldunk helyetted. 

Vagy kérj egyéni árajánlatot : KAPCSOLAT