Bízza ránk cége marketing ügyeit és dőljön hátra...

E-mail marketing

Hatékony e-mail marketinggel megduplázhatja bevételét! 

A cégek többségének  egy nagyon olcsó és hatékony marketing megoldás.

A hírlevél küldésbe sokaknak beletört a bicskája.

Az első probléma, hogy nem tudják, hogy a hírlevelek küldése jogilag szabályozva van. Ezt mindenképpen figyelme kell vennünk.

A második probléma, hogy nem tudják, pontosan hogyan működik. Hírleveleket nem lehet csak úgy kiküldeni egy fiókból. Egy sima e-mail fiókból (legyen az bárhol) a napi e-mail kiküldések száma korlátozva van.

A harmadik probléma, hogy milyen szoftverrel küldjük ki a leveleket. Az interneten számtalan hírlevél küldési lehetőséget kínálnak nekünk. Többsége havi limithez kötött. Ha havi limithez van kötve a hírlevél küldése, akkor nagy valószínűséggel nem kell külön tárhelyet bérelnünk hírleveleink kiküldéséhez, mert a szolgáltató cég adja hozzá a tárhelyet.

Ha szoftvert vásárolunk, akkor elő kell fizetnünk egy külön tárhelyre, amelyen keresztül leveleket küldünk. Az, hogy melyik éri meg jobban, attól függ, hogy mekkora címlistával rendelkezünk, hány e-mail címre szeretnénk levelet küldeni és milyen időközönként. Azonban érdemes megnézni azt is, milyen lehetőségeket kínál számunkra a hírlevél küldő rendszer. A legfontosabb az, hogy statisztikákat készítsen. Tudjuk mérni azt, hogy melyik volt az a tárgysor amivel a legtöbbször "kinyitották" a levelünket, melyik szövegből jött több átkattintás az oldalunkra.

Tehát leveleink sikerét folyamatosan kell tesztelni és erre a szoftvernek lehetőséget kell adnia, különben nem ér semmit az egész. Mi szinte minden szoftvert kipróbáltunk és folyamatosan próbáljuk is az újakat. Azt kell mondanunk, hogy tökéletes szoftver nincs.

Amely az egyikbe jó dolog, az a másikban nincs benne. Több szoftverből lehetne gyúrni egy igazán jót. Érdemes aszerint választani, hogy számunkra milyen szempontok fontosak a statisztikán kívül. Pl. legyenek-e benne előre elkészített sablonok, magyar nyelvű legyen-e, mennyi levelet lehet egyszerre kiküldeni, mennyire fontos számunkra a könnyen átlátható felhasználói felület (a legtöbb itt bukik meg).

E-mail marketing

Melyik hírlevél küldő szoftvert válasszam?

 

Szinte minden szolgáltató ad lehetőséget az ingyenes kipróbálásra, ezzel mindenképpen éljünk, mielőtt vásárolunk vagy előfizetünk. Ezen kívül figyeljünk oda a szerződésre! Van amelyik cég egész jó hírlevélküldő rendszert ajánl a többihez képest jó ár-érték arányban, azonban a szerződéskötésnél szerepel először az, hogy a beüzemelési díja kb. 4x annyi, mint amennyi a havi előfizetése. Jó a szoftver vagy sem, itt a cég hitelessége megbukott. Felmerül a kérdés, mi jöhet még ezután, ha idáig ezt nem írták le? Mindenkinek a saját döntése, hogy szerződést köt-e egy ilyen céggel, de mi személy szerint kihagyjuk.

Más online marketing eszközökhöz képest hosszú távon olcsó megoldás a hírlevek küldése, de számolnunk kell azzal is, hogy az elterjedése miatt leveleink megnyitási aránya folyamatosan csökken.

Ma már cégek tömege használja ki mint marketing eszközt, azonban a felhasználók nem mindig örülnek ennek.  Pontosan ezért fontos az, hogy milyen tárgyat írunk levelünkhöz (a megnyitás itt kezdődik) és az, hogy milyen a levelünk tartalma. A levelünk tartalmán az is múlik, hogy pontosan hova kerül a levelünk a postafiókon belül. Ha spam-be kerül, annak több oka is lehet. Pl., hogy többen jelölték meg a levelünket kéretlen levélnek, vagy az, hogy túl sok levelet küldtünk ki ugyanazzal az e-mail címmel, vagy ugyanazzal a sablonnal vagy ugyanazzal a szöveggel. 

Persze "jóindulatú" emberek mindig vannak, akik hiába iratkoztak fel a levelünkre akkor sem a leiratkozás lehetőségét, hanem a spam bejelentés lehetőségét választják. Erre számítani kell annak, aki ezt a marketing eszközt választja. 

 

 

Rólunk mondták:

" Korábban próbálkoztunk hírlevelek küldésével, de szinte eredménytelenül. A Marketingszakértők hírlevelei 20%-os bevétel növekedést értek el számunkra." Papp Nikolett

 

 

 

 

Vélemény, hozzászólás?