Bízza ránk cége marketing ügyeit és dőljön hátra...

Blog

Blog készítés

Miért jó a blog készítés? Az interneten szörfözgetve egyre több oldalon jelenik meg a Blog menü. De vajon miért? Hogyan kezdjek hozzá?

Facebook like-ok……de hogyan?

Sok üzleti Facebook oldal tulajdonos azt gondolja, ha nincs elég like az oldalán, felesleges az oldalával foglalkoznia, pedig nem így van.

Nyugodtan kijelenhetjük, hogy a Facebookon nem az oldal like-ok száma, hanem a like-olók „minősége” a fontos.

Azok a like-ok, amelyeket mi építünk ki magunknak, valós érdeklődőket jelent számunkra. Belőlük bármikor lehet vásárló vagy üzleti partner.

Ismét pofátlan csalás a keresőoptimalizálásban!

Sok “rémhírt” hallani a keresőoptimalizálást ígérő cégekkel kapcsolatosan és valóban van is ok az aggodalomra. Sajnos ezeket a cégeket nehéz kiszűrnie azoknak az embereknek, akik nem értenek a keresőoptimalizáláshoz, azonban szeretnének találni egy olyan szakembert, aki nem becsapni akarja őket, hanem valóban segít.

Keresőoptimalizálás árak

Aki már megértette a keresőoptimalizálás jelentőségét, annak az első kérdés ami megfordul a fejében az, hogy mennyibe kerül?

Keresőoptimalizálás tippek

Keresőoptimalizálás tippek itt és most. Azonnal használható tanácsok, amelyek segítenek abban, hogy megértsd a keresőoptimalizálás lényegét.

Külsős marketinges vagy alkalmazott?

Sok cég küzd ezzel a problémával. Marketingre szükség van, de hogyan valósuljon meg?

A kérdést nem lehet egy irányból megközelíteni. Az, hogy jobb megoldás-e alkalmazottként marketingest foglalkoztatni, az attól függ, hogy mekkora cégről van szó.

Látogatottság növelés

Látogatottság növelés- ésszel.

Minden weboldal tulajdonos szeretné, ha naponta több ezren látogatnák meg a weboldalát. De tényleg jó ez?

Linképítés

A linképítéssel kapcsolatosan sok információt találunk az interneten, azonban egy szakértő sem mondja meg, valójában hogyan csináljuk.

Szövegírás ereje az interneten

Jelen pillanatban az internetes eladás a szövegírásban rejlik!

A szövegírásnak több jelentősége van, mint gondolnánk, de most nézzük meg a két legfontosabbat:

  1. A weboldalunkon lévő szöveg befolyásolja helyezésünket a Google találati listáján.
  2. A megfelelő szöveggel bármi eladható!

Weboldal készítés árak

Egy örök kérdés!

“Kaptam olcsó és drága árajánlatokat. Az olcsó miért olcsó és a drága miért kerül annyiba? Mi a különbség, hiszen nekem csak egy weboldalra van szükségem. Melyiket válasszam?”

Weboldal készítés csapdái

Készítettél egy weboldalt de nem hoz bevételt?

 

Talán sovány vigasz, de nem vagy ezzel egyedül. Partnereink 90%-a keres meg minket ezzel a problémával.

Ennek három oka lehet:

  1. A weboldalad felépítése nem elég jó ahhoz, hogy megjelenítse a Google a tevékenységi körödre releváns kulcsszavakra.
  2. Ha a weboldalad a Google sokadik oldalán jelenik meg, akkor nem volt optimalizálva.
  3. Tegyük fel, viszonylag jó helyen jelenik meg az oldalad a Google-ben de a látogatottsághoz képest a konverzió (azaz a megrendelés vagy a kapcsolatfelvétel) nagyon kevés. Ebben az esetben nem elég meggyőző a weboldalad, nincs rajta kreatív szöveg, nem volt A/B tesztelve az oldalad.